Aicinām mūsu komandai pievienoties KLIENTU APKALPOŠANAS OPERATORU, kurš spēj atbildīgi un patstāvīgi veikt klientu apkalpošanas operatora darba pienākumus.

 

Darba tiesiskās attiecības tiks noslēgtas uz nenoteiktu laiku (pārbaudes laiks 3 mēneši).

 

Galvenie pienākumi:

  1. Veikt klientu pieņemšanas/apkalpošanas un apsardzes funkcijas, ievesto un izvesto kravu uzskaiti un kontroli, radiācijas kontroli; lietot specializētās datorprogrammas un elektroniskus sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanai un dokumentēšanai;
  2. Veikt atkritumu kravu vizuālu primāro pārbaudi, aizliegt klientiem ievest bīstamos un aizliegtos atkritumus, ja tādi atklāti;
  3. Veikt ievesto kravu reģistrāciju, atbilstoši autotransporta svaru reģistrācijas sistēmai; Novirzīt kravu pēc piederības;
  4. Veikt klientu deklarēto atkritumu kodu ikdienas salīdzināšanu ar transporta dispečeru  rakstiskā veidā iesniegto informāciju;
  5. Veikt darba koordināciju starp klientiem un transporta dispečeriem;
  6. Atbilstoši instrukcijai, veikt svaru platformas un gājēju celiņu uzkopšanas darbus;
  7. Veikt individuālo klientu ievesto atkritumu reģistrāciju atbilstoši autotransporta svaru reģistrācijas sistēmai, norādīt tiem atkritumu izkraušanas vietas virzienu, kā arī izskaidrot norēķinu kārtību;
  8. Veikt norēķinu pieņemšanu no individuālajiem klientiem. Veikt atzīmi programmā par maksājuma veidu - skaidras vai bezskaidras naudas norēķini;
  9. Ievērot un izpildīt patrulēšanas režīmu poligonā “Getliņi” un veikt patrulēšanas datu reģistrāciju.

 

Prasības:

  1. Vidējā; vidējā profesionālā izglītība;
  2. Vēlama pieredze darbā ar klientiem, uzskaites sistēmām, kā arī apsardzes sfērā;
  3. Vēlams apsarga sertifikāts;
  4. Spēja organizēt laipnu klientu pieņemšanu un sniegt patiesu, korektu, viegli saprotamu profesionālu informāciju par uzņēmumu un tā pakalpojumiem;
  5. Spēja patstāvīgi strādāt ar kases aparātu un naudas līdzekļiem;
  6. Spēja veikt bezskaidras naudas norēķinus;
  7. Gatavība strādāt maiņu darbu (diennakts maiņas).

 

Mēs piedāvājam:

  1. Stabilu darbu augošā uzņēmumā;
  2. Motivējošu atalgojumu (no 1000 eur/bruto) un sociālās garantijas;
  3. Jūsu darba rezultātu novērtējumu; Veselības apdrošināšanu;
  4. Kolēģu atbalstu.

Ja mūsu piedāvājums Jūs ir ieinteresējis, lūdzu sūtiet savu pieteikuma vēstuli un CV uz e-pasta adresi: inese.ceihnere@getlini.lv vai iesniedziet tos personīgi mūsu birojā.  Gaidīsim Jūs pieteikumu līdz 2019.gada 27.decembrim.